woensdag 27 oktober 2010

Hartjes, Schelpjes & Kaneel!

Ik heb gisteren hele mooie hangers gemaakt.

Deze foto heb ik van internet gehaald als voorbeeld.
Morgen ga ik mijn eigen foto's even op internet zetten..

De hartjes die ik heb zijn niet van zeep maar van kaars gemaakt.
Dit maakt in principe niet zoveel uit. =D

Morgen ga ik hartjes maken van geurkaars.

Als decoratie heb ik geen gewoon hout maar kaneel stokjes gebruikt..








Je kunt ze ook bij mij kopen.

Klein:         2 hartjes              €4,95
Normaal:    3 hartjes              €6,95
Groot:         4 hartjes              €8,95



Ik ga met verschillende kleuren werken, je kunt dus je eigen kleuren samen stellen.
Wil je een andere kleur of geur. dan is dat dus gewoon mogelijk!!


Liefs XxX Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten